Data e postimit: 2020-12-27 15:12:26
Lexime: 4405
Familja
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Familja
Autori: Danjela Muja
Shkolla: Sejdi Dida
Klasa: 9A
Qyteti: Krume
E-mail: danjelamuja14@gmail.com


Familja
Shtepia eshte kudo nese ti je i rrethuar
me njerezit qe do,pavarsisht se sa e veshtire mund te behet.
Nje qarkullim i gjate dhe paralelisht i shperblyer eshte ai i prinderimit qe dominon,stepjen,skamjen dhe venitjen,duke ofruar mundesine per te shprehur rreth brengave qe e shoqerojne individin ne stacionet e jetes.
Pikacioni kulminacionar qe i jep botekuptim universal qenies njerzore eshte bashkimi.
Bashkimi eshte forca e vetme qe fuqizon perballjen me veshtiresite e realitetit.
Mungesa e ketij koncepti eshte nje pengese qe ndikon ne mendjen dhe ndergjegjien e njeriut duke pozicionuar opinionet dhe veprimtarine e individit ne rolin e gabuar.
Familja eshte themeli primar qe influencon ne lumturine konstante duke i dhuruar larmi detit jetesor.
Ajo eshte fryme e shenjte qe njeriu mbart ne organizmin e tij,eshte nje fener qe erresiren arrin te bëje drite.
Dhurata me e bukur nuk eshte dicka e blere dhe e paketuar,dhurata me e bukur eshte koha qe familja jep per femijen e saj.
Sepse kur jep kohen ajo eshte duke dhene nje pjese te jetes se saj.
Prandaj femija duhet te pasqyroje vertetimin e idealitetit ne imazhin e tij duke ndertuar emancipim dhe drejtime te pastra drejt perspektivave dhe prioritetit te jetes.

Vepra te ngjashme
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
Autori: Fitore Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
Fakti qe ne jetojme nenkupton qe ka arsye per te jetuar dhe nuk ka dyshim qe jeta eshte e bukur.Pavarsisht dhimbjeve,sfidave gjithmon egziston nje dege per t'u kapur dhe per te vazhduar me tutje.Eshte fakt i pamohueshem qe Zoti na sfidon qdohere ne jete p...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Tekst vleresues · Tema: shoqja
Qe ne momentin qe lind ti behesh pjese e nje bote,e nje familjeje qe te dhurojne dashuri te pakushtezuar.Rruget e jetes te dhurojne mundesine te jesh pjese e nje shoqerie ku jetegjatesia e saj ndodhet ne doren tende.Eshte e vertete qe si familja nuk gjen ...
Autori: lone · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Familja
Familje do të thotë të mos jesh kurrë i vetmuar . Shtepia ime eshte aty ku eshte familja ime , familja eshte trungu femijet dhe lulet . Edhe nese shkon do mbetesh gjithmon pjese e familjes tende.
Autori: sabina collaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: familja
familja eshte themeli i shtepise. pa themel nuk mund te ekzistoje as muret dhe as catija. themeli i shkaterruar muret nuk mund te qendrojne, qe te mbajne catine. e perse mund te sherbeje nje shtepi pa themel, pa mure, pa cati e cna duhet ckuptim ka kjo? d...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: Melisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Uji
Uji eshte burimi i jetes ton.Ai edshte i domesdoshom per te gjith format e jetes ton.Pa te jeta eshte e pamundur.Uji eshte pjesa specifike e siperfaqes se tokes.Sasia e madhe e ujit eshte ajo qe na bene qa quajm token "PLANETI BLU".Meqense jemi perdorues...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zhgenjimi
- ZHgenjimi , bashkeudhetarja e dashurise , Urrejtjes, dhimbjes dhe lumturise eshte pjese e jona , e cila na pelqen apo nuk na pelqen ne nje menyre apo tjeter na shoqeron gjate gjithe rruges duke na bere pessimist per jeten.Te besh te miren dhe te sh...
Autori: Benard Sula · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Celsi universal per te gjitha dyert e jetes njerezore eshte nje dhe i vetem Dashuria.Emocioni me dinamik qe njeriu mund te jetoje. Elementi me thelbesor i qenies njerezore. Kjo ndjenje e fuqishme e zjarrte e paster qe deperton zemren duke na rrembuer tru...
Autori: Madalena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria e jetes
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
Autori: KLARISA OSMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin njeriu kalon gjysmen e dites, dhe keshtu, dite pas dite, pothuajse gjysmen e jetes se tij. Pa shkolle “nuk ka jete”; kjo eshte edhe nje nder arsyet perse...
Autori: jona · Lloji: Ese filozofike · Tema: lumturia
Njeriu ,qenia komplekse e enigmatike e bere objekt studimi per shume fusha te ndryshme.Jo vetem filozofi por shkence,art,letersi,mjekesi etj. Shume filozof, mendimtar ,studiues kane levruar per shekuj me radhe kompleksitetin dhe misteret e fshehura pas k...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtu...
Autori: Albiona Muriqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Familja
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja ! Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim at...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com